Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos kérdések
Az utóbbi években egyre inkább előtérbe került az elektronikus ügyintézés az adózók és az állami hatóságok között: gazdálkodó szervezetek részéről kötelező az elektronikus kapcsolattartás. Egy esetleges hatósági ellenőrzésnél elektronikusan kell az adóhatóság részére beküldeni a nyilatkozatot és a bizonylatokat is. Ellenőrzés során a bizonylatok beküldésére az adóhatóság általában 3 naptári nap határidőt ad.
A könyvelőiroda a könyvelési, bérszámfejtési szolgáltatásokon kívül kapcsolattartói funkciót lát el az adózó (cég) és a hatóságok között (állandó meghatalmazotti minősítésben). Annak, hogy elektronikusan kapja meg irodánk a bizonylatokat és a megbízásokat alapvetően két célja van: az első cél, hogy ügyfeleink az év minden napján 0-24 órában át tudják adni könyvelendő irataikat irodánk részére, a második cél pedig, hogy egy hatósági ellenőrzés esetén irodánk azonnal eleget tudjon tenni együttműködési kötelezettségének az elektronikusan rendelkezésre álló iratok benyújtásával.
Szolgáltatásokkal, kapcsolatfelvétellel, ügyfélfogadással kapcsolatos kérdések
Irodánk a szolgáltatások magas színvonalon történő biztosítása és a hatékony kommunikáció, valamint tevékenység-szervezés érdekében elsődlegesen elektronikusan tartja ügyfeleivel a kapcsolatot. Az irodánk által alkalmazott informatikai rendszereknek köszönhetően, valamennyi ügyben elektronikus megbízást tudunk befogadni ügyfeleinktől, így nem szükséges személyesen megjelenni irodánkban. Az előzetes időpont-egyeztetés így azt a célt szolgálja, hogy csak az elektronikusan nem intézhető ügyek esetében kerüljön időpont megbeszélésre.